Säljkurs – Webbkurs

2995 kr exklusive moms

Det personliga mötet spelar en stor roll för affärens utgång oavsett om det sker fysiskt eller digitalt. Om du kan få kunden att gilla dig ökar dina möjligheter till en lyckad affär upp till sex gånger jämfört med att enbart vara ett namn och ett företag. På den här heldagskursen lär du dig göra ett bra första intryck och pitcha in dig själv och ditt budskap på rätt sätt. Vi ger dig verktygen som ökar dina möjligheter för att få kunden att gilla dig och möten där utgången med positiva avslut är fler.
Kursinnehåll: 
* Spika första intrycket – få dem att gilla dig på 90 sekunder!
* Sälj Schysst – så blir du vän med kunden.
* Slagkraftiga pitcher på under tre minuter.
* Presentera dig själv och vad du gör på ett enkelt sätt.
* Sälj utan att sälja – så skapar du ett värde hos lyssnaren.
* Dispositionen för en pitch
* Förstå målgrupp och anpassa dina argument.
* Inledningar som väcker nyfikenhet.
* Styr folk till önskad handling efter pitchen
* Röst och kroppsspråk i en pitch
* Övningar med feedback

Praktiskt information:
Utbildningen bygger på ett veckoprogram som involverar två live webbinarium som hålls mellan kl. 9-10.30 (under samma vecka). För att maximera din utvecklingskurva kommer du mellan tillfällena få övningar och uppgifter så att du inte bara blir inspirerad utan får aktiv träning i att använda verktygen. Genom detta kommer du direkt efter utbildningen att veta exakt hur du ska göra för att prestera bättre och nå resultatet du vill.

Säljtränare: Anna Ekblom har en kandidatexamen i retorik från Lunds Universitet och en kandidatexamen i psykologi från Lunds Universitet. Anna har inriktat sig på säljretorik och hennes intresse i retorik handlar om hur vi får människorna vi pratar med att reagera och hur vi skapar inflytande – på ett schysst sätt! För retorik handlar inte om att övertala, utan om att övertyga.